Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

петък, 29 февруари 2008 г.

пердета

Винаги съм харесвала пердета.
Ленени пердета.
Или американ.
Пердета, с цвят на употребени корабни платна.
Не съвсем бели, но бели.
И в никакъв, ама в никакъв случай искрящи от белота. Алергична съм към бели пердета и бели стени. Или ги сменям или боядисвам.
Сменям пердетата.
Боядисвам стените.
Всъщност за първи път имам истински пердета у дома.
Моите първи истински пердета у дома.
Едва ги преглъщам.
И все пак ги преглъщам, защото освен, че си ги купих, си ги и избрах. При все, че думата "избор", отнесена към пердетата у дома, е относителна и многозначна.
Или, моите пердета, не са в цвета, който така силно исках.
Не са и така любимите ми ленени пердета - такива каквито си ги представям, а аз все така си представям идеалните ми пердета.
Не са и ушити така, както си ги представях. Но пък ми се вместиха идеално в ремонтния дефицит.
И сега, имам пердета, които не харесвам особено, но пък са приемливи.
Понякога.
И така, приемливи бяха, докато не се загубих в огромния детски магазин. При пердетата точно.
Пердета в детския магазин.
145 х 280.
15,99.
И замижах.
Ама няколко дни мижах.
Така и така нямам лелеяните ми ленени пердета, да взема поне малко ресни. Те, че няма да ми се вържат на тафтата, няма, ма малко цвят и настроение в оранжево би било...
Шокиращо.
Шокиращо, бе!
Как не паднах от стълбата, докато нанизвах кукичките!
А те и без това се нанизват трудно.
И въобще - труд с омраза.
Първо се сурна корниза, защото видите ли, точно където го сметнахме с дядото да дупчим, се оказа трегер. То и дядото не ми е на мен никакъв дядо, да не говорим и майстор, а в крайна сметка и като готвач не струваше, но това е друга тема.
Та, кой ти ще маже за две дупки и ще дупчи на ново - подсилихме с конци.
И като се сурна, корниза, с ония ми ти пердета и сега отверка ли да търся, корниз ли да държа?!
Майната му на корниза. Ако ще да пада.
Ще си сложа щори и сбогом пердета, сбогом мъка.
Тъкмо от кафявите пердета ще си ушия шоколадова бална рокля. Натурално шоколадова бална рокля. Да ми отива на красивите обеци.
Ммм.
Е, не падна корниза.
Намерих и два различни винта по мярка.
За различните дупки.
Развинти. Още, още. Леко и тегли, че заяде. А сега завинти. Натегни. Дай пак. Готово.
Сега пердетата.
Ресните де.
Е, сложих ги.
И се дръпнах да огледам - съвсем по майсторски.
И не.
Не ми пасват на бежавите. Ама чак ми избодоха очите. С кафявите? Как можах тая мисъл порочна да възпроизведа. Ами да. С кафявите си тичат. Хайде на стълбата пак. Изнизвай трите парчета. Нанизвай по обратен ред.
А са свали ръцете.
Ръцете.
Не ги и усещам. Повтарям си командата наум. Свалям и гледам.
Ммммм... мне. Не точно, ма по-бива.
Сега и от другата страна.
Същото.
Почивка.
Остана ми само последното парче.
Дали, пък да не взема и от шарените ресни. За иззад и помежду пастелните парчета лъскава тафта.
И за да е пълен кича.
А тафтата е лъскава в принцип, но аз това не го знаех още, в не особено осветения магазин. И на всичките ми пастелни и убити меки цветове, е като космически кораб. Вражески космически кораб.
Вражески космически кораб превзел прозореца ми към света.
Лъскава тафта и ресни с китайски полиестерен вкус.
Все едно.
Докато падне корниза.
Или да отида до детския магазин и утре.
За няколко лъскави оранжеви възглавнички.
Подлакътници.
Така ще ми бляска и прилъсква от няколко места.
И ще ме разконцентрира.
От прозореца и пердетата, които нямам. Все още. Сега имам лъскавини. Като светна спота.
Сега.
Сега, ще съм кралицата на блеснулките, в дневната на Кича.
Или де оставя само нощните лампи да светят и ще ми е приятно.
Донякъде.
Но пък няма да съм беазапелационната кралица на блеснулките и лъскотийките.
Винаги съм харесвала пердета.
Ленени пердета.
Или американ.
Пердета, с цвят на употребени корабни платна.
Не съвсем бели, но бели.
И в никакъв, ама в никакъв случай искрящи от белота.
Ще ги имам.
Някога.
След щорите.
Които пък ще дойдат след като падне корниза.
Окончателно и веднъж завинаги.
Те са ми романтични. Най-романтични на сърцето ми са красиви и меки пердета, поглъщащи светлината.
За пердета от органза, в спалнята, пък въобще няма да отварям дума.
Щот е виновна майка ми. Тя ми отпусна две маломерни, но за сметка на това страхотни пердета. А такива други не намерих.
Ииии...
И там, докато падне корниза.
Да, авантата винаги ме е набутвала. Не ми подарявайте нищо, освен ако изрично не бъде оказан подаръка, моля.
Страшното за мен идва по-после, защото.
Пердета.
Винаги съм харесвала пердета.
А са толкова трудни.
Като всички хубави неща които харесвам.

милк - ще потърпи, ще потърпи, пък накрая, каквото сабя покаже. Или портомоне.
Аз обаче съм лигла и си искам онея пердета, дето така прекрасни си ги представям.
* американ - е вид паму4ен плат. Много приятен мръсно бял ванилов цвят.
И много се мачка.
Но е наистина чудесен.

***исках първо да пусна за фото-
епилацията.
Но така бях набрала от пердетата, че не можа да пробие. а и така си починах. сега отивам да закача последното парче перде.

9 коментара:

Анонимен каза...

Простете, по повод там онез пердета от ОРГАНЗА...та се чудех, органзата анална или вагинална да е?
шото ако е анална може много кафяво да стане, пък кафяво вече си имате....???!!???

div4o divi каза...

лигла... :))

разфъргай неколко непотребни диска по земята, лепни им по една свещ отгоре, пални ги (свещите), загаси лампите и... така

ти си знаеш де ;)

coquelicot каза...

голямо попадение е този текст. смях се от сърце.
хареса ми нашествието на вражеския извънземен кораб. доста лично ми дойде,защото напоследък често имам подобни усещания, които ... в никакъв случай не са провокирани от цвета на пердетата в помещението. гледката през прозореца / люка / илюминатора / пробойната / дупката е напълно достатъчен.
това за повечето от една жизненоважни и спешни работи, които човек трябва да направи с едната си ръка,за да оцелее, също е модерен нинджа номер. всичко го правим, но така и не разбираме кой ни вкара в цирка като професионалисти, без да ни е готвил ...
п.с. нямам отговор на въпроса дали при достатъчно третиране с подръчни материали наличното става сбъдната мечта ...
п.п.с. благодаря за споделения стоицизъм и урока по характер

milk каза...

АНОНИМЕН, не ти се полу4ава смешката.
първо - анален или вагинален оргазъм - тоя дето може да ти ги докара, не пита, а работи по въпроса.
* забележка: забравил си клиторния.

второ - за наистина осран кур, съм чувала 2 пъти. и двата пъти от у4астник.
извода е: насрания кур е следствие некадърността на еба4а и себенадценяване. но мом4етата са си взели бележка и към момента ве4е не се дънят.

трето - пердетата от органза, наистина могат да докарат на жената душевен и мозъ4ен оргазъм. ако си умен - от там нататък - само ползваш и не се мориш.

и 4етвърто - дали пък да не трия анонимните коментари?! ЛОЛ. мдам. и да пише навместо - коментара е изтрит от гаднярката.



БАНШ, свърши тя тая с пода - са по пода има коли4ки. и освен това свещите много гадно миришат. и аромати4ните даже.
знае си лиглата ;)
* лиглата знае вси4ко.


ЦУЦИ, имам аз проблем с раз4итането и разбирането на това което ми пишеш.
да минем на работната ти система, а?! - от двойка до шестица.
и единица за преписване.
направо ми взимаш здравето.
4естно.

coquelicot каза...

шест, милк! шест и отгоре..., но ти го каза - шестобална ...!
браво на теб, момиче! ти си доказателство, че жената не се е загубила интелектуално във вековете домакинско робство.
така те искам, въпреки че не точно за правата на жената се бориш ...
п.с. повтарям - шест. Ш Е С Т!

Анонимен каза...

ЛОЛ??? lol?? като кратката версия на rofl? Господи...

Анонимен каза...

Ония пердета, твоите... Твоите трябваше да е с дебелички букви, може да си ги намерила и опнала вече, а може и като мен ( по добре недей като мен) да не си. Ама не щото ги няма или пък ти нямаш кинти... ( човек има оправдание за всичко)
Изобщо се наврях в текста ти, докато листех в Мрежата инфо за пердета, случайно с други думи, но пък те прочетох няколко пъти, и се смях, и ми ставаше тъжно, после се сетих да погледна - две и осма е писано, дощя ми се да питам : " намери ли..."
Не ми казвай. ))

п.с. Много свежарски стил имаш, удоволствие беше, благодаря!

Чумата

качествено спално обзавеждане каза...

Американа наистина е най-добър за пердета в спалнята, та дори и в хола. Ами по-скъпичък е американа, определено, но ако искаш нещо качествено, за което да не съжаляваш по-късно по-добре наистина си купи американ. И аз бях в такава дилема да е качествено и каквото искам или да мина по-тънко. То като минаваш тънко накрая се Минаваш :)Та реших, по-добре още 3 месеца да гледам ония стари ужасии да ми висят на прозореца и после да си купя нещо хубаво. Хубавите неща струват и търпение и примирение понякога, ама важното е да си заслужава :)

milk каза...

Чумата: " намери ли..." Не ми казвай. ))

милк: ще кажа бе! сърце юнашко не трай: не намерих, облепих апартамента с речници, вместо с тапети и го продадох.


благодаря ти. ;)


стилно с.о., верно е, оправдания за като доброто утро, всяка година поне 365, ама то защото съм алчна е въпрос на желание, а аз толкова много желания имам.
:)