Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

сряда, 10 февруари 2010 г.

багаж

Опаковам багаж.
Продаваме новата къща и отиваме с дребосъка у нашите.
Не, няма да идем в старата къща. И нея ще продадем.
И данък сгради и такса смет няма да имам.
Освен ако не наложат данък въздух.
Но на опаковането на багажа сега.
Обичам да опаковам багаж.
Това е движение.
Отиване някъде. Преместване някъде. Прибиране от някъде.
Приятно е. Приятно ми е на мен.
И понеже се отнасям с любов към вещите си, това е единствения момент, когато съм склонна да се разделя с ненужните или не употребяемите, за да не ми тежат.
В останалото време натрупвам.
И не, че всичко налично ми е крайно необходимо, или необходимо въобще, просто не мога да изхвърля ненужното. Вероятно, защото все преправям нещо или му сменям функцията като цяло.
И така. Опаковам багаж у нас и съм превърнала доскоро подредения ни дом в складово-опаковъчна база от чували и купчини, а балкона в междинна боклукчийска спирка.
И съм доволна.
Изхвърлих една 1/8 ма от натрупванията. И от още толкова смятам да се отърва до месец време.
Опаковам багаж и съм доволна.
Предстои ни преместване и движение.
Това, все е едно е хубаво, само по себе си.

3 коментара:

the penetrator каза...

вие сте луди бе.
за чий ви е?
айде, аз сменям работно место, ще трябва да се местя, че иначе 400км на ден път до работа, ма вие??
то кашони, мъкнене, мебели.....

milk каза...

шото или аз ще го продам и ще остане ресто, или банката ще го продаде и ще имам да й давам.
затова.
;)

the penetrator каза...

деееееба банката
:-)
ма причинията си я бива..