Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

неделя, 24 август 2008 г.

споделително имам да си споделям.



или, една мега поучителна детска приказка, за вси4ки моми4ета, девойки, булки и вкупом същества от женски пол.
ласкателството е мед за ушите и масаж за егото, ама в края на приказката, овцата ве4е не е в кошарата, и вси4ки екстри са в тумбака на вълка.
или, говорете ми, говорете ми - аз тая приказка, освен 4е ве4е съм я 4ела, съм я и играла.
;)

милк - само й е 4удно защо не се изу4ава още в у4илище?! ъм?

5 коментара:

div4o divi каза...

Извода, мили ми моми4ета, девойки, булки и пр. същества от женски пол - поддържайте се и си епилирайте редовно вълната.
И вместо вълка да ви завлече да ви яде, ще го изядете вие. С все парцалите... :P

milk каза...

цун бе!
егати извода дет ми извади!
10 минути го осмислям.
ма, не е това - при все, 4е би могло :DDD
или, извода е, все едно ше се литнете, мили ми моми4ета, девойки, булки и пр. същества от женски пол, или вас ше ви литнат, та не се увли4айте в ал4ност.
ласкателството е изтощително за вълка.
па, и не само за вълка.
:)

Анонимен каза...

горките изтощени от ласктелства същества от трети вид..опа....женски пол. тъй де. да му стане мъчно на човек напрао. жалко че повечето не моат да четат.
баси шовиниста съм станал. спи ми се. и мразим сичко женско- мрънкащо, немислещо, несъобразяващо, врънкащо и раннобудно около мен.
освен това, мога да пиша грамотно ама не искам !

milk каза...

немам време, боби да ти отговарям - отнасяме с дребса до албена - ей, на отвори ни се парашута на втори раз.
ма не си прав.
ина4е си мрънкай. и намирай кусури.
нали виде - на ласкателни слова не върза, ма на кусур - одма!
аде.
до след седмица.

Анонимен каза...

ми не съм праф, случва се. и в най-добрите швейцарски семейства
:-)