Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

вторник, 20 октомври 2009 г.

мъка

само до преди десетина дни, все още ходех по джапанки.
да, беше ми малко студено сутрин.
или много студено.
все едно.
сега джапанки - вече не.
чак в април.
толкова далече ми се вижда времето от днес до април.
мъка.


а преди седмица имах и рожден ден.
35.
и там мъка. много солидна и отговорна цифра. не ми отива.
не ми харесва.
нищо.
другата година 36.
не 27.


и накрая, резнах си косата. преди 2 часа.
с ножичката.
в банята.
ужасна мъка.


направо ме смазва това мрачно и студено време.
мразя го.

9 коментара:

the penetrator каза...

мдаааааа. бегай у финдландия, да видиш там ква депресия.
сори мама, ма.......не съм толерантно настроен днес, рано ме събудиха

milk каза...

ЕЙСФинен си.
легни за един следобеден сън.
ш ти мине.

the penetrator каза...

на мен ш ми мине, на теб щи мине ле?

milk каза...

не. :D
няма да ми мине.
поне още известно време.

the penetrator каза...

що бе милк...аре са, едното време....
принципно много се дразня на хора дето се радват или жалват от времето.
голем праз, времето навън!!! все едно, че човек си няма достатъчно други проблеми и деца, че и едното време сега трябва да го мисля.
е аре нема нужда

milk каза...

ма, не - кофтито време навън, ми свежда приятното прекарване, отново навън, до минимум.
пък аз предпочиам, детето да беснее навън, отколкото преобладаващо у дома.
за това.
а ина4е, все едно няма да ми мине.

the penetrator каза...

ма що навън, навън няма нет, няма коняк, няма лего......няма канапе да си легнеш пред тивилизора или сапуката на лаптопа

milk каза...

щото навън, на слънце или не, когато е топло е в пъти по-приятно.
и като пуша, не проветрявам. ветрее си.
вероятно да се вмисля да спра цигарите.
щото сезонния студ така и така е неизбежен.
лошото е, 4е каквото и да е, не е достатъ4но, щото все в зимата си режа косата. и всеки път е ужасно. и няма какво да ме спре.
вероятно навик.

milk каза...

и да добавя; липсата на интернет и лаптоп ми е най-малкия дерт.
лятото не се и сещам.
толкова много занимания имам навън с дребния.