Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

събота, 27 ноември 2010 г.

женките са гадни.

"Не искам да порасна, не искам да порасна, аааАз не съм ти гаджееее.", пее Чаудър, от едноименния детски анимационен филм.
Така пее и сладкият ми петгодишен син.
И също цитира приятно точно любимият ни Чаудър: "Женките са гадни."
И аз го разбирам.
Женките наистина са гадни.
Малките женки.
С техните розово-лилави въздушни рокли.
С блестящите си фиби и пъстроцветни ластичета за коса.
С малките си лъскави чантички, които важно разхождат, пълни със всякакви дрънкулки и блеснулки, каквито ние нямаме.
Те ни дразнят и ни привличат, както блеснулките привличат свраките грабливи.
Отварят току под носа ни фамозните си дамски чантички и разливат, пред изтръпналите ни от бонбонено розово очи, бляскави фулмастери, glitter-и, малки печатчета с Ягодов сладкиш, гривнички с висулки, формички за миниатюрни пясъчни фигурки в пластмасови цветове, и множество странни предмети като капачка от червило, кутийка от сенки, четка за руж, гребенчета и помни-ли-се-какво-ли-още-не.
Те, в същност, са нашия невъзможен ягодов сладкиш.
Ние сме зашеметени.
И съсипани.
Особено синът ми.
И най-вече аз, защото следва да го съвземам, след всяка поредна дразнителка, а те ужасно, ужасно много му налитат. И в тъмното даже.
- Здравей, аз съм Радина,а ти как се казваш? Аз много те харесвам и искам да съм ти приятелка.
Борис загубва ума и дума.
Изпуска стола, а после го вдига и замахва.
А аз заставам между стола и Радина, не за друго, а щото ми омръзна да се извинявам, да плета шапки, да издирвам и купувам най-сладките фиби и лепенки за нокти, а също и да шия подплата за зимни вълнени панталони на опердашени малки госпожици.
Стола е единичен случай.
Обикновено замахва с ръка.
Но със стола би било по-безболезнено, в интерес на истината, защото тежестта му отнема голяма доза от борисовата сила.
Да.
Женките са гадни.
Суетни, надменни и лукави.
Те нас ни пързалят и ни подхлъзват.
Те са нашата лепкава розова дъвка, пълни с розово-ароматен захарен сироп, от който слюнката ни потича.
И лепнат не само зъбите и ръцете ни.
Полепват в мислите ни.
Завинаги.
И как да науча малкото си момче да ги харесва и обича, като те нас ни trick-ват всеки ден?!
И идея си нямам.
Но не спирам да се опитвам.
Малкото ми момче разточва съботно-неделното ни кроасанено тесто, омесено най-старателно от "брашно, масло и скука.", и пее:
"... женките са гадни, женките са гадни, женките са гадни, аз не съм ти гаджеее ".
Пее и удря тестото с точилката.
Вдъхновен и екзалтиран.
Женките умеят да предизвикват у него Гнева, защото точно, когато малкото ми момче се е привързало и настроило да е внимателно, малката фръцла го зарязва, заради току-що появила се друга бонбонена фръцла. А после зарязва и фръцла No2, и пак се връща при сладкото ми момче, което вече повярвайте ми, никак, ама никак не е сладко, зарязано, злопаметно и забранено.
Да.
О, как ми липсва Чаудър.
Не, не.
О, как ни липсва Чаудър.
Кой ли идиот разбута програмната схема на cartoon network?!
Сигурно някоя пораснала бонбонено розова Панини.
Пфу.



____________________
много важно:
* мили майки и татковци на бонбонено розови момичета, ние в действителност съвсем не мразим бонбонено-розовите Ви момичета.
** ние харесваме вашите прекрасни бонбонено розови момичета много и завинаги.
*** а аз лично, най-не-благородно им завиждам за всички бонбонено розови аксесоари, които притежават, и които невинната им възраст им позволява, правейки ги още по неустоими и невъзможни за мен.
аксесоарите имам предвид.


.

14 коментара:

Unknown каза...

Не, не в розово.
А те от малки се учат да са лукави. Или така са родени ... научени. Да ти кажа, не знам кое е по-лошо.
Няма значение.
На мен днес ми е синьо на душата. Вън вали и по плажа няма никой. Само една малка розова госпожица с розово чадърче бяга да догони не на шега изплашения Малък Принц.
Приказка в края на Ноември.
:)

Кая.

milk каза...

и аз така си мисля, кая - научени са си.
само въпросът тогава е, как па не закачих малко наука и аз?!
виж, откъм розово се компенсирам.
някак с възрастта се промирих с този цвят.
:)
розовия.

Unknown каза...

Май до родителите ще е, да знаеш.
И аз не закачих, че нямаше кога от раздраните колене след катерене по дърветата и тичане по цял ден с момчетата.
Брех, и рима докарах.
А после татинко ми тъкмо ми намекна, че няма да ме прати във военно училище, колкото и да рева и да се тръшкам.
И от тогава се примирих с розово.
В смисъл вече не бърча нос като го видя.

Мда, за съжаление.
Кая.

Unknown каза...

az sum poturpev6a, milko mi ot vsiakade. imam mom4e na koeto shenikte 6te izpiat i poslednata mu kap4ica kruv i dobrota bez sram i svian. I nai-lo6oto az niama kak da go napravia po-lo6, za da se pazi.
I shenka imam, koiato e gadna shenka ot malka, ot mnogo malka, bez da sum ia u4ila. taka se rodi milko, tova e priroda! kolkoto pove4e raste, tolkova pove4e ia obi4am i tolkova pove4e mi e mu4no za mushete, koito 6te opropasti... ama moe si e. kakto kazva6e baba mi, na6e 4edo, na6a pakost :-)

milk каза...

умна жена била баба ти, надко ми.
много хубаво kазано: наше чедо, наша пакост.
ей, на - моята пакост днес си у дома, щот пак борба за надмощие в детската, и щото моя си отстоял и ступал (по домашна инструкция без да се крие) другия малък разбойник, мойто наказано и порицано.
вбеснях.
и той получи ваканция днес, щото нема кой да присъства в детската, а на мен не ми се разправяше за което.
оф.
цунам те.
цуни и лили.

milk каза...

is it good?!
or bad?!
what language is this?

the penetrator каза...

туй тва иврит.
спамаджийска история. иначе да се изцвъкам и тук, и то дори преди да съм прочел.
женските са гадни !
а така! са ша чета, и после пак

the penetrator каза...

та прочетох....
и са, кво си мислите, че големите женки са по-добри? мотат се с разни цици насам-натам и кво.....дрънкат с тях по цял ден, и после нищо.
е не може така !!!!

milk каза...

верно е. така не бива.
аз зат'ва: "имам си една мечта - да съм плоска кат' дъска."
ма, то явно си е джинс, щот нещо не ми се получава особено добре.
мда.
розовото би ми било съвсем достаъчно и задоволително, тогава.

the penetrator каза...

ми....розов сутием, спортен начи!

أمل каза...

:DD
Як пост! Женките са гадни :-) Но всеки си намира майстора някога!

milk каза...

наде, то, това за тея дето вече са ги скроили, няма значение да ти кажа и не е и успокоение.
направо си е жива заплаха, за крояча.
а не бива.
да чакаш на бъдеще-евентулано, пък да не те касае - направо не ори ти тая нива.
друг ще бере, щото.
;D

the penetrator каза...

за бране не знам, ама ква орън може да падне.......

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.