Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

четвъртък, 18 ноември 2010 г.

прическа

Откакто се помня имам проблем с прическата.
И с подстригването.
И с косата въобще.
Най-изпървом искам само да отбележа, че косата расте дълга, само ако сведеш ползването на ножиците до минимум.
А аз винаги имам едни хубави ножици в банята.
Та, като бях малка, докато другите момичета имаха дълги коси и опашки, на мен в супера ми казваха "момченце, може ли баба да те прередя, че ме болят краката."
Момченце.
И досега като минавам на Бъкстон, някак ме свива по лъжичката.
На мястото на клона Райфайзен Банк, имаше бръснарница.
Не фризьорски салон, а бръснарница, където преди всеки 15ти септември, баща ми ме водеше най-тържествено, да ми острижат порасналата косица.
По момчешки.
Него също.
А бе, по калъп.
Като тате.
Мъка.
По-после, майка ми пък ме прати при фризьорката Дора, която ми отряза голямата коса и ми направи прическа mullet* , много модерна била. Тогава, в края на 80те. Което пък и беше първата провокация да открия колко ми се "отдава" да се самоподстригвам, а фризьорката Дора я намразих за два живота.
А още по после, в прилив на пубертетски изстъпления, доброволно посетих на два пъти така наречения "бръснарски салон" и се сдобих с прическа първи номер.
Не беше лошо.
Но от тогава, спрях да ходя на фризьор.
И ако се питате, колко ли вида кретенски прически може да си докара сам човек, веднага ви отговарям - много.
Ама много-много.
И различни.
И когато преди около 6 години, приятелката ми Петя, която е фризьорка, на едно виждане на кафе, ме седна на клиентския стол и ми оформи разплетената кошница, съвсем доброволно и с изрично съгласие, някак вътрешно се помирих с фризьорските салони.
И не, че не се харесах, но пък толкова дълго бях свикнала да се докарвам самостоятелно, че ей така от само себе си продължих. Само ходех един два пъти в годината, ако много съм орезилила положението и се налага бързо спасяване и докарване до приличие.
Обаче пък, от 2-3 години, същата тази ми приятелка Петя е все бременна и все ражда деца и тотално вече не ми е "спешната помощ за косата", а само и основно приятелка. Което пък съвсем не е чак толкова лошо, щото откакто след последното подстригване ме прати да ида на "безболезнена"** коло-маска за врата, вече й нямам 100% доверие.
В крайна сметка обаче, не липсата на фризьор води до поражения във външния вид.
А ножиците в банята.
Или ножиците въобще, защото друг е мотива. Или бързото рязане, е бърза промяна. За съжаление не винаги работеща.
За още по голямо съжаление, не мога да скрия ножиците от себе си, а още повече себе си да се "измодернизам на бързо" също не мога да се спра.
Така че, купувам си шапки.
Много.
Много шапки.
И кърпи.
Шапки и кърпи за естетика.


__________
* ако моя mulлet някога, беше като някой от линка, можеше и да не си посегна на косата.
и да нямам толкова много шапки и кърпи. и фиби.
вероятно.
или не.
** отбелязвала ли съм, че приятелките ми са мазохистки?!
всички до една.
или те са завършени мазохистки, или аз съм лигла.
предпочитам да е първото - те да си мазохистките.
пък аз - после ще го мисля.
или да не му мисля въобще, че много се усложнява.

7 коментара:

Unknown каза...

mnogo si huabava sus 6apki, zatova triabva da produlshava6 da se podstrigva6 sama :-) haresa mi rubrikata pod koiato namerih opisanieto na pri4eskata mullet Ugly Retro Hairstyles for Women
:-) ligla si, tova e verno :-*

milk каза...

благодаря ти.
и аз те цунам.
ти пък си ми приятелка. ;)

*третата снимка е бретон.
не шапка.
сметай как съм се докарала.
и за шапка мож да мине.

Nana каза...

Милканке и на мен все ми се ще да си правя нещо с косата. Поне два пъти годишно...
На мъжете как не им се ще, не знам...
На мен обаче, да. Даже сега преди седмица едва сдържах желанието си да се подстрижа, защото уж искам дълга коса да си пусна.
Ама ще видим дали пак няма да ме подхванат бесните...

milk каза...

пролет и есен нали?
пролетта за цвят, а на есен ножицата, щот и листата падат, дъжд вали...
нана, дай ножицата на косето.
да я носи в службата.
щото в къщата, няма шанси.
;)

the penetrator каза...

имаше една постановка с иван баташов, сех, наркотици и рокендрол в театро 199...та там имаше един хубав лаф, дето на един се му предписсвали кви ли не люкарства, а на него му пасала косата на кичури, та доктора вика: и кво сега джон , ще ти предпишем нещо, не се бой джон, ......кво ша ти предпишем, ..ще ти предпишем шапка....
:-)
а иначе, който не се е подстригвал сам, или не е опитвал, ша ма прощава, ма има сериозно проблематично деЦство.

milk каза...

демек, 'сичко е в норма.
бива.
ако някой нещо на въпреки, ще те цитирам. при по-серозно на въпреки - директно ще препращам.
:)

the penetrator каза...

препращай.....особено ако са женски и с големи очи.....