Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

понеделник, 3 октомври 2011 г.

аз вече не пуша.

официално и със сигурност.
спрях цигарите.
изведнъж.

аз вече не пуша цигари въобще.
без лепенки, без дъвки, без "Табекс".
спрях да си купувам цигари.
обещах си да не дам и стотинка повече за цигари. което включва и горе изброените помощни средства.
обещах си до края на годината да отида при зъболекаря си, за да ми сложи имплант.
за да спаси, каквото е останало.
ако аз спра цигарите.

от кога - няма значение.
преди колко време - също.

татко ми каза да не броя дните. седмици, месеци също да не броя.
няма вече.
но в началото броях.
броях всеки следващ ден, в който не си купех цигари.
всяко единично влизане в хранителен магазин през деня, или минаване покрай магазин за цигари също.
беше като лична победа.
над нещо си.
понякога сънувам, че пуша.
в началото се събуждах.
от вдишване.
друг път при силна емоция тръгвам по навик към балкона. или търся кутията си на плота.
това се случва все по-рядко вече - да забравя, че вече не пуша цигари.
минах през сърбеж на кожата - цялото тяло и главата. през наелектризираната коса. през "нямам нищо в ръцете и не смуча в захлас".
в началото лежах почти по 18-20 часа на ден.
през останалото време се къпех или извеждах сина си на разходка.
не можех да спя.
не можех да се събуждам.
започнах да се окръглям. а може и да си въобразявам. а може и да не. това даже не е важно, защото аз вече не пуша цигари въобще.
кафето е различно на вкус.
сега е различно почти всичко.
спя нормално.
по-малко от преди.
и достатъчно.
тези, които пушат не ме изкушават, миришат ми лошо. и аз съм миришела лошо преди.
никога не съм била пушач за компания. като тези дето пушат само като пушат и други около тях.
аз си пушех за себе си.
като имам свободно време, за мене си, с мене си. обичах да си паля цигарите, първо всмукване и издишване. обичах и да си гася цигарите, както и последното всмукване и издишване. обичах цигарата между пръстите си. обичах кутията в ръката си.
вече ги нямам.
в първите дни беше много пусто и отчайващо.
сега ми е различно.
понякога като ми се случи да ми остане време ресто, забравям че съм отказала цигарите и си търся кутията.
2, 3, 5 секунди и се сещам, че вече не пуша.
намирам си занимания.
разсейвам се.
и накрая, купих си екстремно високи за мен женски боти.
за поощрение и стимул.
пък и сутрин вече ми студено по сандалки.
и да, продължавам да ходя на немски.
друга лична награда ми е това.
а след година време - голямата награда.
каква аз още не знам, но ще е голяма.
и заслужена.
и така всяка година.
защото аз вече не пуша цигари.
това е.

7 коментара:

Анонимен каза...

мило.....особенно след толкова дълго отсъствие от блога

milk каза...

said who?!

Анонимен каза...

mnogo hubavi obu6ta, s o6te po-hubavi kra4eta :-*
nadka ti
ne iskam da sum anonimna, no tova ne6to me kara da si registriram blog, za da moga da ti pi6a kakto vinagi do sega... nema da stane, az ne sum blogger. cun

bansho каза...

О_о и аз ги спрях... винаги ми влияеш добре :D

milk каза...

надко ми, ти с 4, 6, c, z, sch и tc, никога не си анонимна.

банш, голяма си подкрепа.
на мен напоследък май ми е по трудно от в началото. нямам идея защо.
и сънувам ежедневно.
за сега обаче се справям.
2 месеца вече.
само 2 всъщност.

the penetrator каза...

brawo milki ti si muj !!!!
:-)

milk каза...

знаех си аз, че нещо не ми е наред.
са знам и какво.
:D