Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

неделя, 16 декември 2007 г.

flesh memory


Déjà vu.
Избягвам да ползвам
израза. Не, защото е чуждица.
Не ми е приятен на слуха
. Употребява се твърде много. Употребява се твърде често.
Злоупотребва се по спирки, кафенета, и други ежедневия.
Злоупотребява се с произношението.
Със значението, също.

Seen before. Been before. Kissed before. Sexed before.
Или паметта на плътта.
Flesh memory
.
Това по-ми приляга на мен .
Тогава, когато се събудя в три и половина на нощта и сякаш отново е тук.
Някой друг.
Сякаш ме целува отново.
Някой отминал.
Сякаш отново правя секс.
И някой друг ме контролира мен.
С несвойствени "сякаш", които разбирам по страната на леглото, в която се събуждам.
Разбирам по извития си за целувка врат.
И напрежението в малкия таз.
И мътните ми очи.
В огледалото.
Сутрин.
А него в същност го няма.
Няма го в мислите. В желанието също го няма.
Само плътта помни.
Само плътта връща усещането отново.
Своеволно.
Паметта на плътта, се забавлява с мен.
Паметта на плътта, ме вади от равновесие на вкаменелост.
Появява се, когато съм успяла да игнорирам женските си атоми. И обръща света ми.
За микросекунди време.
Изтръпва ме и се намества в мозъка.
И ме оставя. На собствените ми демони.
Няма много такива в мен.
Няма чужди и ничии.
Само аз.
Аз със себе си и срещу себе си.
Не се виждам. Някой, нов, бърка в мозъка ми, друг, по-стар, помни плътта ми.
Не мога така. Не искам така.
Еднозначна съм.
Само една. Само с един.
Паметта на плътта е по-върховна от желанията. По-могъща от разума.
Не съм готова още.
Не съм готова.
Да пиша нови страници. Памет.


милк - предотстъпва употребявана
flesh memory за форматиране. моля.


----------------------------
flesh memory - не знам дали има, такава формулировка - не ми се рови. Аз имам такава памет, което в случая е по-важно за мен.

déjà vu:
* Теория 1 : Човешката памет е разделена на 2 - краткотрайна и дълготрайна. В случаите на deja vu спомените от краткотрайната памет преминават прекалено бързо в дълготрайната и мозъка си мисли, че това е станало преди много време.
Теория 2 : Това е нещо което сме сънували, което изглежда достатъчно правдоподобно, имайки предвид загадката на сънищата...
** Дефект в матрицата.
*** An impression or dull familiarity of having seen or experienced something before.
**** seen before [French]; a feeling that what someone is seeing or experiencing happened before even if it did not. Knowing how to write a foreign term is as important as knowing how to use it.

6 коментара:

simona34 каза...

отново суперско. и завиждам.
с годините deja vu ми се смени с jamais vu

milk каза...

"jamais vu"

са, ако си и така добра да ме светнеш, какво ще е това - цена нема да имаш.
щот аз тоз език го владея само орали и само в ситуации.
и благодаря, също.

div4o divi каза...

"Often described as the opposite of déjà vu, jamais vu involves a sense of eeriness and the observer's impression of seeing the situation for the first time, despite rationally knowing that he or she has been in the situation before.
Jamais vu is more commonly explained as when a person momentarily doesn't recognize a word, person, or place that he/she already knows.
The phenomenon is often grouped with déjà vu and presque vu (together, the three are frequently referred to as "The Vus").
Jamais vu is sometimes associated with certain types of amnesia and epilepsy. With seizures, jamais vu can surface as an aura due to a partial seizure disorder that originates from the temporal lobe of the brain. It also can occur as a migraine aura."

oт Вики-то... :)

Анонимен каза...

не вярвам някой да може да излъже себе си, когато е достатъчно интелигентен и пристрастен към себе си и истината (си)
доказателство - flash memory
не е deja vu, а неустойчива визуализация на желанията ти, работи по въпроса...
с други думи - проблемът е технически
ше го отстраняваме, нема начин
;)

Анонимен каза...

не се стърпях и пак се обаждам ... има flesh memory, вервайте ми!
оня ден в мъглата само краката ми знаеха какво да правят. докато сетивата мълчаха объркани, flesh memory-то ме отведе на познатото място. за мой късмет - натам й бях тръгнала, но дали винаги е така...

Анонимен каза...

p.s. подложих на съмнение познатото предвид място, а не flesh memory-то