Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

неделя, 5 април 2009 г.

Латекс

Обичам да боядисвам.
Обичам да боядисвам с латекс у дома.
Боядисвам на често. Иначе казано два пъти в годината.
Пролет и есен.
Сезонно.
Според количеството слънце, което достига до мен през прозорците.
На пролет боядисвам в матови и тъмни цветове, за да не присвивам очи от силната светлина. А есента, в ярки и слънчеви бои- да не ми е мрачно поне у дома, на вън все едно е мрачно, защото.
Приятно ми е да боядисвам - чувствам се всесилна и всевластна - петната и олющените ъгли изчезват, сякаш никога не ги е имало. У дома мирише на чисто ново и различно, а аз се разглеждам уморена и доволна и приясядам на всяко различно място за разглеждане.
В началото - повече уморена, отколкото доволна, но след ден два - само доволна.
И така, боядисвам циклично, докато не се наслои толкова много латекс, че започне да се лющи. Тогава вече е по-сложно и тегаво - имам много дни миене и сваляне този, който може да се свали.
И доколкото може.
Да, бих могла да налепя тапети, но не искам. Пък и тях не мога да сваля и да налепя нови за 4-5 часа.
Все едно сега съм доволна. Дневната ме радва много - тъмна и уютна.
И прохладна за скорошното лято.
Дали да не боядисам и в малката си кухня и в коридора?!
Не знам още, сега съм наистина уморена и не мога да мисля, а и не ми се почва. Късничко стана вече. Късничко даже за лягане.
Утре. Или по-утре.
Или на есен.
Или когато си купя корк. За стените. За всичките. За да не чувам съседите.
Виж, корка с латекс не бих покрила никога, за това трябва да си измисля подвижни или сменящи се платна или пана. За цвят.
И настроение.
Толкова настроение има в цветовете.
Трябват ми и различни цветове пердета.
И килими. В различни цветове.
И ... о, и какво ли не още.
Дали да не помисля за цветни стъкла на очилата?!
Няколко чифта различни цветове.
Биха се събрали в кутия за малки обувки. И без това нямам килер, а мазето си даже не зная къде е.
Ще си лягам.
Друг ден ще мисля за последствията от корка, който все някога ще си купя.
И от колко постоянно количество цвят имам нужда, за да съм щастлива.

9 коментара:

Симона каза...

знам си, че ми пишеш мислите. Само как го правиш тоя номер, не разбрах. :-) Вече приложих фатката с различните пердета и подови покрития (че ме мързи да боядисвам толкова често като теб). Да знаеш- действа!

milk каза...

благодаря, симона, 4е каза - някак си успокоително е да има и някой друг.
аз оба4е са първо ще събирам за други неща, пък после - за килим, 4е съм си заплюла едни бели, белиии... 4удни.
предполагам аз, 4е действа, щото след корка дето го планирам, друг вариант няма да имам, ма съм го измислила с платна - най-обикновени за рисуване 60х60, грундирани и после боядисани в плътни цветове. около 8-9 броя трябва да ми са достаъ4ни.
ще мисля.
пък за пердетата - ако искаш вярвай, ама то4но преди 5 дни ги намерих окон4ателните, дето ме радват във всякаква комбинация цвят, та сега като се замисля по-детайлно - тях няма да ги пипам, 4е много изваждащо - тея са ми третите за 2 години.
поне са последните.
:D
да зема да се спра, а?!
ще спра.
то4ка.
:)

the penetrator каза...

ми то...луд на шарено се радва...
:-)
аз за тва обичам Моне

milk каза...

и ти ли от лудите?!
моне, не ми говори нищо - незапомнящ се за мен, бероятно.

simona34 каза...

milk каза...
"да зема да се спра, а?!
ще спра."
Ще спреш, ама... друг път! :-)

А белите килими са красота. Особено ако имаш поне три слугини, които да ги поддържат ежедневно. Иначе се получава комбинация на бял килим с шоколад. Или бял килим с лютеница... Понякога имаме и бял килим с мънички кални стъпки от гуменки. При по сериозна заетост от твоя страна в крайна сметка наличността е бял килим с шарки всякакви- като картина на откачен абстракционист.
А коркът дава топличко на окото и сърцето, обаче как адхезира прахоляка и как се събира във всичките му микропукнатини... Минимум още три слугини за почистването му.
Мда, виждам как наемаш домашен персонал колкото населението на малка африканска държава. :-)

milk каза...

да се местя в африка, казваш?!
ма, нееееееее!
аз все си мисля за килимите от изкуствени влакна - те не поемат толкова лекета.
виж, за корка ме изуми - аз навсякъде 4ета, 4е бил антистати4ен за праха.
тоя с покритие, де.
при все, 4е аз най-много харесвам промишления корк - тоя с промития цвят, на големите листи.
* толкоз помощен персонал не мога да наема.
** даже един помощен персонал не съм склонна.
*** мразя персонал. мразя.

**** ще си мисля още за корка, ма ще го измисля. пък белите килими - тях ве4е съм си ги заплюла - не подлежат на вариации. освен, да им сложа по едно найлон4е отгоре :D

Анонимен каза...

Много хубаво казано и написано,на човек направо да му се прииска да боядисва....да боядисва...Така да се каже в мен се появи една жажда за цвят,за настроение,за ярки ,топли, пастелни ,уютни цветове.

milk каза...

дали?!
4ак, толковаз заразно надали е.
* а най - е хубаво, да има кой вместо теб да боядиса.
:)

the penetrator каза...

моне бив френцузки художник-импресионист. цветни петна и шарения.
а за корка, девойката ша ма прощааа. цялата къща сме корк, никви грижи с праха, мие се кат слънце.и после се лъзга 3 дена. кат на кънки сме