Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

вторник, 11 март 2008 г.

какво имам в джобовете си?

И като попитах "какво държа в лявата си ръка?", се сетих,
Рамбиус-а като попита: "какво има "то" в джобите?".
За АмГъл идело реч.
Аз обаче, много се развълнувах, защото джобовете ми са като едно огледало на аз-а, в различни периоди на заетост.
Много се развълнувах и проверих.
Всъщност извадих:
- единичен ключ от ресторанта.
- 3 сиви дюбела - 3 сантиметрови.
- една скоба за кабел.
- 50 ст, един брой.
- 1 ст, един брой.
- една капа4ка за винт на секция (за малък винт - малка капачка).
- безцветен лак за нокти.
- две гайки за въжен корниз.
- оранжево-червена запалка с калинка.
- смачкана кутия с цигари - 5 на брой.
- и трохички от бисквит.
Това беше.
И тогава, Рамбиус-а написа: "ъъъ, ти жена ли си, или битови услуги?!".
На мен това с битовите услуги много ми се хареса.
Много, много.
После обаче, се замислих, как стремглаво се превръщам в мъж, което не ми се стори чак толкова хубаво.
Купих си винтоверт. За шкафовете и леглата.
И бормашина взех на заем. Даже се научих да работя с нея. Пробих си дупки за кабелите и си сложих сама единия корниз.
А като отидох веднъж до тоалетна в майка ми, докато бях на гости, и в тоалетната имаше вестник - някак съвсем естествено, посегнах към вестника.
Веднага го оставих.
Злото, обаче изглеждаше сторено.
И ми стана страшно.
За мене си.
И зеге бях взела на заем за едни плотове, но докато събера кураж и ми прибраха всички шумни мъжки инструменти.
А сега,
в името на истинността,се чуствам длъжна да си проверя отново джобовете:
- билети - надупчени и нови, малко смачкани, ма нови.
- носни кърпички - пакет, наченат.
- употребена носна кърпичка със сополи - простете, ма я има.
- портомоне.
- касови бележки от магазин.
- бележка за ток.
- гайка - от улицата.
- сламка за сокче в кутия.
- цигари - няма, извадила съм кутията.
- и запалка няма.
- жълта кола.
- червена кола.
- свирка.
- ключовете са на вратата, телефона се зарежда.
- две пакетчета бонбони PEZ.
- две фиби.
- копче, като копче на дънки, ама на мен ми трябва за една рокля (роклята аз още я нямам, но това е сигурно защото, още не съм си купила копчетата.)
- боклучета - малки хартийки, станиолчета и други подобни.
- кристалчета сол от солети.
- и трохички от бисквит.
И това е.
Какво имам аз в джобовете?
Същото като в чантата. Необходими неща и боклучета. Събирам си ежедневието. Най-лесно изхвърлям малките боклуци в чантата и джобовете. Не, не изхвърлям фасове там.
И когато започнат да преливат и няма място идва ред на основно почистване.
Тогава двамата с Борис немеем пред съдържанието изсипано на масата, като пред съкровище, и грабим. всеки бърза да грабне, което си е негово.
Или по-лъскавко.
Като свраки.
Та, какво държа аз в лявата си ръка?*
;)


милк - дали не си подля вода на революцията?!
не, не.
това не й се брои.


_____________________
* има почти познал!


хайде, мобо, каква е бирата?
- малка. 330мл.
- отварачка не ми е необходима.
;)

** подсказвам ти, щото заплаши, че ще станеш милионер, а аз милионери немам основание да изпускам.
към момента и в последствие.
и едни списъци "искам, искаааааам" имам за изпълнение.

*** да кажа за по-сигурно каква е бирата, а?




4 коментара:

Анонимен каза...

казах вече, коментар има, не-особено-оригинален, ма от сърце: обичам та ма...много и някак толеранто, както мене си обичам.
(не се стърпях и проверих, макар резултата да не се зачита особено, щот рано-рано сутринта се отджобих. все пак: 1-ключ за кола, не моя, на приятел, много моя значи, 2-ключ за апартамент, под наем, не мой, нищо, че аз му плащам наема)

bansho каза...

Я да видим...
5,47 лв (сегашни) в банкноти и монети, 5 ст. от 1913г. и 25 US цента от 1972 г. (тия двете са ми късметлийски), кибрит "Зебра", Прима СИМ карта, 2ГБ флашка, 2 клечки за уши (инцидентна наличност)- чисти, няколко винта за харддиск и малко прах...
Останалото, което обикновено е в джобовете ми, сега е в чекмеджето на бюрото, щото много мразя ключовете (особено оня дългия) да ме ръчкат в топките...

Скоро - нова сводка.

coquelicot каза...

джобовете ми са малки вселени, които непрекъснато се опитвам да огранича, а те съвсем естествено непрекъснато наедряват. не вадя съдържанието напълно никога - сменям дрехата. обратното за мене е като да посегнеш на културно наследство, национална светиня, исторически музей ....

Анонимен каза...

странно. аз пък, бидейкии иначе безумно разфърлян човек, в джобовете на дънките си винаги знам кво има...
отпеде улево има гсм и носна кърпа (носорг, носорог, няма нос а има рог,
бърше го със рогна кърпа, никой няма да го дърпа),
отпреде удесно има ключове за къщи, фака и бръмчилото
удесно изотзадзе има портофейл...
улево изотзадзе има стинки и касови бележки, понякога тутун и хартийки.
а иначе са съм по гащи-нема ти кажа кво им има по джобовете
;-)