Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

сряда, 18 ноември 2009 г.

обява: търси сe "татко".

Търсим си "татко". Относително спешно, но не непременно. Предполагам, че засиленият интерес на Борис е временен и може да замре в близките месеци.
Търсенето, обаче, не изключва изискванията.
А ние от тях имаме много.
Винаги имаме по много.

И така, изискванията на Борис:
- да е забавен и смешен, също като мен;
- да може да играе на борба и да не се уморява, и да е силен, и да го побеждавам накрая.;
- да живее в друга къща, за да не ни се пречка и да не се съобразяваме, нали мамо?! и тогава понякога може да му правиш хубава закуска като на дядо и на мен;
- и също да спи в друга негова си къща и легло, разбра ли ме, мамо? (заб.: вероятно следствие филм по телевизията - там обикновено татковците спят в леглото на майките, а не децата);
- да живее също наблизичко, ако ни потрябва;
- и да кара кола, щом ти не искаш, че ще съм още малък, докато порасна.

Следват моите изисквания, на майката на Борис:
- да е забавен; на мен да ми е забавен.
- да няма за лична мисия изпиването на всичкия алкохол на земята.
- да прави хубав секс, но не е задължително, в такъв случай, ще го ползваме само като почасов "татко".
- да може да играе табла. и карти. шахът не е задължителен. а също и домино с картинки животни.
- да може да кара колело. не е задължително да има колело, обаче. аз също нямам.
- да не е простак, темерут и тъпанар.

Ами, това е.

О, забравих ние какво предлагаме:
- както вече обяви Бористето - закуска понякога;
- ограничено време;
- детски площадки, зоопарк и веселение;
- пижамени недели със сандвичи, мекички-гевречета, кексчета и сок - следва да си носи пижамата като си идва от къщата. и пантофите. и възглавницата.
- добро настроение, понякога. лошото, може да се пропусне, поради ограниченото време.
- село. имаме си и село, и може да идва с нас. също понякога.

На запитвания със "секс довечера?" няма да отговарям.
И на други запитвания също няма да отговарям.
Просто спешно издирваме нормален и добър "татко".
Също така няма да го вземем ако не е добър.
Има изпитателен срок, но още не сме съгласували времето, защото Борис не може да разбере какво е точно изпитателен срок, но:
- А как ще разберем дали е добър?
- Ще го попитаме и ще го изпробваме. Ъм?!
- Добре, тогава запомни най-първо, че трябва да го питаме дали е добър и после да го изпробваме и чак после ако ни харесва да си го вземем, нали така, мамо?
- Да, Бориското, точно така.


Да.
Така трябва.
Благодаря Ви за отделеното време и сериозността.


______________________________
* розовото бебе на снимката не ни е собствено, но ако някой реши да ни преотстъпи едно бебе братче, може и да отпадне обявата за "татко".
поне за известно време.
защото и братчето ни е в списъка, пък Дядо КОледа живи подаръци не носи.

12 коментара:

Светлина каза...

Ако тоя татко си има брат, споделяй, споделяй :)

milk каза...

усещам аз, 4е коли4еството търсени "татковци" ще набъбне неимоверно.
:D

gabfest каза...

Това ме трогна! Пожелавам ви най-прекрасния татко, който да ви харесва и на двамата и вие да се харесвате на него!

milk каза...

благодаря :)

Unknown каза...

za Diogen mi naponi, milko mi :-)
dano nameri6 4oveka... hubavo e, 4e Boriseto ima iasna predstava kakvo iska. prekrasen e Boris.

milk каза...

много ме размисли, надко ми:
- диоген с факлата; или
- диоген аскета.
при вси4ки слу4аи аскетизма ми е дале4ен.
или, диоген циника?!
или не 4ак толкова. ъм?
цунам те.

* прекрасен е, да. :)

the penetrator каза...

ми начи ако фрайбург влиза в главата "наблизо" сметам да се кандидатирам. ей са по коледа мое ми спретнете едно интервю...пробен сорк, тдск...

milk каза...

мне.
ти, е важно да си добър татко на маймун4ето. :)
пък на мен, мръсната работа,явор ш ми я свърши, ако да се наложи, както е видно по-горе.
обещал ми е.
освен това, сега у дома сме на разговори за функциите на таткото в семейството и "искам го сега, веднага", някак остана на заден план.
до следващият път.

the penetrator каза...

мноооо ма бива по функциите
:-)
и по едни други работи също...
нъл знаеш кои са повече от китайците?
:-)

milk каза...

нее. кои?
сперматозоидите, термитите, мравките, хлебарките.
кои?

the penetrator каза...

не милки.....
мераклиите
:-)

milk каза...

ааа ха хааааааа
:D
умен.