Cro - Einmal Um Die Welt

Powered by mp3skull.com

неделя, 14 ноември 2010 г.

аз и природата.




Мразя природата.
Не.
Обичам я.
Не.
Мразя я.
Последно?!
Мразя необлагородената природа.
Дивата.
Бурени, треволяци и храсти.
А също и насекоми. За по-големите безстопанствени градски и горски животни, въобще пък няма да отпочвам.
И птици мразя.
Особено гълъби.
Обичам райграс. Редовно поливан и поддържан с косачка.
А също и добре оформени храсти, без стърчащи и дерящи клончета.
И дървета. Добре оформени и окопани.
И особено се радвам на дървета оградени с тротоарни плочи. По тротоарите.
Мразя калта.
А по-преди нея и прахта.
Обичам асфалтирани пътеки. В най-лошия случай окаменени.
И осветени. Мрака не е моята стихия.
И магистралите обичам. Има достатъчно количество асфалт. Пред мен и зад мен.
Или, най-близкия досег с природата ми е на село.
В градината.
С омразните ми мухи, пчели и пеперуди.
Комари също.
И оси.
И все пак е хубаво. Зелено и проходимо.
Плодове и зеленчуци на една ръка разстояние. И една вода до устата.
Човекът е вреден за природата, аз затова не я потребявам. Само на село.
Само на селото ми.
Но пък е хубаво.
Понякога.
Извън асфалта,"олющените" тротоари и препикани бивши тревни площи.









.

7 коментара:

Unknown каза...

4etoh, 4etoh, mnogo staratelno pro4etoh ot na4alo do krai, kato na vseki 2 sekundi pogleda mi preska4a6e ot reda 4etivo kum snimkata s ne6toto vurhu cicata. I vse si misleh, pi6e kakvo e, 4eti i 6te razbere6. ni6to ne razbrah! no podoziram, 4e e kalinka... mnogo hubavo, no na4ina na hva6tane na grudta mnogo mi napomnia boleznenite iztskvania na kurma... milkana, cici ne e niakakuv simvol na plodorodie, 6 ma izviniava6. zakruglen shenski zadnik - da, ama kalinka na zurno e malko freak :-* bi4am te

milk каза...

freak, ама хубено.
нищо.
махнах аз.
калинката на мястото, от мястото.
щот да не е прекалено ексхибиционистично.

* баси как успях да я изпиша тая дума. последната.
** нема връзка с плодородието, аз както знаеш до кърмене не пожелах да стигна.
връзката е с природата.
все тая.
свърши тя.

Unknown каза...

Радвам се много, че започна да пишеш по-често. :) Намерих снощи аз 3 новички статии, дето не бях ги чела. Като дете на Коледа се почувствах, ама без елхата. :) Тези иглички после чистене нямат. Отплеснах се пак. А ти пиши, пиши... :) Че си най-хубавото нещо с кафето сутрин.
Особено след тежка вечер.

Кая.
Ухилена много, пак! :)

milk каза...

сутрин с кафето, казваш?! хахааа.
kъси и бавни изречения, че да не пречат на общия все още муден тонус, нали!
:D
благодаря ти, кая.
тъкмо си мислех да поспра, ма някак твърде ме възрадва с този коментар.
:)

the penetrator каза...

бе тва с подравняването, косачката, хълмовете...ша прощаваш, на други мисли ме навява..а след като и зърна и калинки е имало, явно не само мен ме е навявало.....
:-)

milk каза...

само теб.
и надка ми.
вероватно от набор години в .de

the penetrator каза...

са шо ма дърпаш за опашката?